Tuesday, December 22, 2015

Nutella tarts yang besar...yummy...

Suka sangat tengok all famous bakers bakes this nutella tarts....Saya tak punya resepi yang khas tuk membuatnya....goggle sana sikit cari macam mana nak buat tart ni.......mula mula saya bayangkan dulu lepas tu baru menggoggle......
 

 
Love to see bila dah jadi....yang atas tu guna nutella lukis macam spider web...he...he...
 

Cut out a piece..... cream chees tu saya bake.....
 
 

Strawberries and blueberries penyeri je....
 
 

Saya tak de loyang yang loose tu so pakai loyang biasa je.....nasib base tart tu keluar cantik dan tak pecah.
 

A slice of the tart....kat layer bawah tu saya letak nutella lepas tu baru letk cream cheese kat atas tu...yang saya perasan tart shell ni cepat soggy /lemau ......
 

Snap snap sampai tak tahu nak pilih yang mana....rasa semua cantik...he...he...Snap guna handphone je....tak punya banyak masa guna camera dan lepas tu nak edit bagai....
 

This is my first trial....rasanya nak buat lagi lah......tapi yang makan saya sorang je....hadoi....I just love to bake and photo shoot but dont really like to eat....so saya tak share resepi kat sini sebab ni cari sana sini and disatukan ikut rentak hati saya...he...he.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...